Artykuły
Starostwo: "Geodezja" pod młotek
Autor: DAMIAN WICHER.
Publikacja: Środa, 5 - Grudzień 2012r. , godz.: 10:43
Bierzemy poważnie pod uwagę taką ewentualność - potwierdza nieoficjalne doniesienia starosta Radosław Roszkowski. - Celem przeprowadzki jest eliminacja kosztów utrzymania dodatkowego obiektu, poprawa bieżącego nadzoru nad pracą wydziału oraz pozyskanie środków ze sprzedaży nieruchomości na inwestycje powiatu - wyjaśnia dla "TP".
Szacuje się, że budynek wart jest około pół miliona złotych. Obecnie pracuje w nim kilkanaście osób.
- Rozumiem, że ze względu na sytuację ekonomiczną konieczne są pewne cięcia. Ważne jest tylko to, żeby nam stworzono dogodne warunki, ze względu na specyficzną pracę - posiadamy olbrzymie archiwum, kataster, z którego non stop się korzysta, a jeszcze będziemy się w przyszłości rozwijać. Wszystko to powinno być funkcjonalne, aby praca wydziału była efektywna - podkreśla Dorota Małkowska, naczelnik "geodezji".
Jak zapewnia szef powiatu, w nowej siedzibie powinny zostać zapewnione porównywalne warunki. Problemu nie powinno być także z wygospodarowaniem miejsca na tony dokumentów.
- Staraniem naszym jest by dokumenty były przechowywane w odpowiednich pomieszczeniach, także pod względem powierzchni i kubatury - są na to odpowiednie przepisy - dodaje Radosław Roszkowski.
Termin przeprowadzki nie jest na razie znany. Powrót do wyboru artykułu +
Komentarze